Jamuan Kesyukuran SPM

Salam to all readers.

Pada hari ini, Karim ingin cerita sesuatu.

Mungkin, majlis ini majlis terakhir kami dapat berkumpul bersama parents dan anak-anak sekalti dalam batch. Hari ini, ramai datang. Ada yang lambat. Ada yang dah dapat 7 dah. Ada yang awal.

Firstly, setinggi-tinggi tahniah kepada calon-calon SPM 2008. Terima kasih kepada guru-guru yang telah mengajar. Mereka hebat. Ust Idris dan Cg Wasitah dapat anugerah. Subjek mereka hanya dua orang b3. Cg Wasitah gembira, kata beliau akan dapat bonus tiga bulan. Karim mintak beliau buat pulut. Ust Idris terbayar penat tinggal di kejauhan. Alhamdulillah.

Bapak Halim (13 A1) tumbangkan seekor lembu. Jambang budak pandai itu pun sikit lagi nak qualify Muhammad jadi 'ranger'. Hehe. Gurau. Muhammad dan Amina dah fly ke Yaman. Jumpa Luqman Amin dan Fahim. Fahim dah tambah circumference muka dia. Kalau Maradona buat pembedahan buang lemak, dia tambah. Dia masih main COD. Clan nama flat top. Masih cerita hebat macam dulu. Kalau dulu time form 3, dia lah superior buat karangan imaginasi. Sampai kepala yang kena pancung golek-golek pun dia cerita.

Tadi dapat anugerah, yang dapat 8A hingga 13 A1. Ramai sampai lambat. Tapi tulah, tadi macam saat terakhir la, kami bersama. Sedih pun sedih. Harap lepas ni dapat jumpa dalam keadaan yang baik lah. Hasan dan Shah dah A-Level. Yang lain tunggu UPU. Mirol tunggu pilot. Ada yang tunggu scholarship.

Makan sedap. Berisi pun makin berisi. Moga iman pun sama-sama terisi. Sarep yang syok dok tengok video wafdul depan skrin. Moga thabat di jalan Allah. Salam

7 comments:

fJ said...

waaah. aku nampak korg td.
ikhwan15 akan jd mcmtu jugak la en next year.
ukhuwwah takkan hilang! :)

mcdshaker said...

meriah2.
bez2 mkn pon sodap!
haha.

Awau said...

:(
sedih.
tiada rezeki
bertemu kawan-kawan..

Anonymous said...

hang mai lewat sgt

mas syarep said...

makan tulang je..pon sodap..

Unknown said...

karim kecoh aah. haha. datang lambat siapa suruh. lagi tiga tunggu lah ye. hehe

Anub'arak said...

lol, abang sarep jadi jin depan skrin tu makan tulang lembu ._." fahim smart tu, imaginasi yg tiada tandingannya o.o